سايپا تهران از صعود به فينال رقابتهاي ليگ برتر واترپلو بازماند

 سايپا تهران از صعود به فينال رقابتهاي ليگ برتر واترپلو بازماند

تيم واترپلو سايپا تهران با قبول شکست برابر نفت اميديه در دومين ديدار مرحله نيمه نهايي، با احتساب گل زده کمتر نسبت به حريف از صعود به فينال رقابتها بازماند.

به گزارش روابط عمومي شرکت فرهنگي ورزشي سايپا؛ تيم واترپلو سايپا تهران در دومين مسابقه مرحله نيمه نهايي بيست و هفتمين دوره ليگ برتر روز جمعه در اميديه به مصاف تيم نفت اميدهيه رفت که در نهايت با نتيجه 12 بر 8 مغلوب ميزبان خود شد.

شاگردان پنام تاش که در تهران موفق شده بودند نفت اميديه را نتيجه با 10 بر 8 به از پيش رو بردارند، اين بار درخانه حريف با نتيجه 12 بر 8  مغلوب شدند تا  در مجموع با قبول  شکست 18 بر 20 از تکرار صعود به فينال مسابقات محروم شوند.

بدين ترتيب تيم دانشگاه آزاد که پيش از اين به عنوان تيم نخست راهي بازي فينال شده بود بايد مقابل تيم اميديه به آب بزند تا تکليف قهرمان بيست و هفتمين دوره از مسابقات ليگ برتر واترپلو مشخص شود. همچنين دو تيم نيروي زميني ارتش و سايپا نيز در ديدار رده‌بندي به مصاف هم خواهند رفت.

 اين گزراش حاکي است؛ در نيمه بازي و با جلو افتادن تيم سايپا ناگهان تماشاگران تيم ميزبان با ايجاد اختلال درروند بازي و ايجاد سروصدا براي دقايقي بازي را متوقف کردند  حتي قصد حمله ئ درگيري فيزيکي  با بازيکنان و عوال باشگاه سايپا را داشتند که سرانجام نيروي انتظامي براي ايجاد آرامش به سالن وارد عمل شده است.

SuperUser Account امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.